Joanna- Joanna-
316
BLOG

AKCJA NOCLEG - KOCHANI WARSZAWIACY! Rośnie zapotrzebowanie na mi

Joanna- Joanna- Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Akcja Nocleg trwa. Ciągle mamy za mało miejsc w stosunku do zapotrzebowania -  otrzymujemy coraz więcej zgłoszeń od osób, które chcą przyjechać do Warszawy 10 kwietnia i potrzebują noclegu.

Często ludzie zaznaczają w mailu, że nie oczekują wielkich wygód, mogą przyjechać ze śpiworem i przespać się na materacu lub karimacie (dla młodych ludzi i dzieciaków, które przyjażdżają z rodzicami, rzeczywiście nie jest to problemem).

Bardzo dziękuję tym wszystkim, którzy zaoferowali już swoją pomoc. To bardzo miłe, że otrzymujemy zaproszenia od osób, któe gotowe są gościć u siebie całe rodziny, oferują rozkładane łóżka, materace, również miejsca na podłodze. Zgłaszają się nawet osoby, które - nie mając możliwości przenocowania kogoś u siebie w domu - proponują opłacenie noclegu w hotelu (mam jednak nadzieję, że uda nam się pokryć całe zapotrzebowanie naszymi "domowymi metrażami").

 

Gwoli przypomnienia - co to jest AKCJA NOCLEG?

To odpowiedź na apel Intuicji o skoordynowanie akcji zapewnienia noclegów tym, którzy wybierają się do Warszawy 10 kwietnia.

 

Mechanizm

 

Proponuję, żeby zarówno osoby, które chcą zaoferować nocleg (GOSPODARZE), jak i te, które przyjadą (GOŚCIE), przesyłały na mój e-mail swoje zgłoszenia.

 

GOSPODARZ:

w tytule maila: GOSPODARZ, w treści: imię/nick, adres mailowy, liczba oferowanych miejsc (jeżeli dla kogoś ma to znaczenie, proszę zaznaczyć, czy są to miejsca dla pań czy panów).

 

GOŚĆ:

w tytule maila: GOŚĆ, w treści: imię/nick, adres mailowy, liczba przyjeżdżających osób (panie/panowie).

 

Ja będę przesyłać każdemu GOŚCIOWI adres e-mail „przyporządkowanego” mu na podstawie ilości zgłoszonych osób GOSPODARZA. GOŚĆ sam skontaktuje się z GOSPODARZEM, umówi się z nim i od niego otrzyma adres.

 

Mam prośbę, żeby GOSPODARZE, którzy umówili się już ze swoimi GOŚĆMI, potwierdzali to w mailu do mnie.

 

Mój adres: joanna.koz@gmail.com

 

Zapraszam!

Joanna-
O mnie Joanna-

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości